Kurumsal    |    Katalog    |    İletişim
  Üye Girişi            

Onlife MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

TARİH
 {Date} 


TARAFLAR

(1) Merkez Ofisi: Ataşehir Mh. 8271/2 Sk. Pelit 2 Sitesi A3 Blok No:4/A Çiğli/İZMİR adresinde bulunan ARÇAĞ KOZMETİK (“Onlife/Satıcı”);

Satıcı Telefon: 0232 329 91 91 - 92
Satıcı Ürün İade adresi: Ataşehir Mh. 8271/2 Sk. Pelit 2 Sitesi A3 Blok No:4/A Çiğli/İZMİR.


(2) http://www.Onlife.com.tr adresinden hizmet veren Web sitesinden alışveriş yapan internet kullanıcısı (“Alıcı”).

Alıcı Adı, Soyadı:
Alıcı Adres: {BillingAddress}
Alıcı Telefon: {Phone}
Alıcı E-posta: {Email}

1 KONU

İşbu Sözleşme’nin konusu Onlife’ın sahip olduğu http://www.Onlife.com.tr/ adresindeki Web Sitesi üzerinden sipariş edilen aşağıda detayları belirtilen ürün/ürünlerin satışı ve teslimi ile ilgili mevzuat hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir.


2 ÜRÜN 

Alıcı’nın şipariş ettiği ürün detayları aşağıdaki gibidir. 

{Cart}

Sipariş İşlem ve Gönderim Ücretleri
Ödeme Şekli {PaymentType} 
Teslimat Adresi {ShippingAddress}
Teslim Edilecek Kişi {FullName}
Fatura Adresi {BillingAddress}

Teslimat Prosedürü. Ürün Satıcı’nın anlaşmalı olduğu kargo ile Alıcının adresine teslim edilecektir. Teslimat süresi, Sipariş onayı mailinin gönderilmesinden ve Sözleşmenin kurulmasından itibaren 30 gündür. Alıcıya önceden yazılı olarak veya bir sürekli veri taşıyıcısıyla bildirilmek koşuluyla bu süre en fazla on gün uzatılabilir. 

Kargo şirketinin haftada bir gün teslimat yaptığı bölgelerde, sevk bilgilerinde yanlışlık ve eksiklik olduğu hallerde, bazı sosyal olaylar ve doğal afetler gibi Onlife’ın elinde olmayan sebeplerle önleyemeyeceği durumlarda belirtilen teslim süresinde gecikme olabilir. Bu gecikmelerden dolayı Satıcı sorumlu tutulamaz. Ürün, Alıcı’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve/veya Alıcı’nın yerinde olmamasından doğabilecek durumlardan ve ekstra kargo bedellerinden Satıcı sorumlu değildir. Belirtilen günler içeriğinde Ürün/ürünler Alıcı’ya ulaşmadıysa teslimat problemleri müşteri hizmetlerine (0 232 329 91 91 - 92) hatlı numaradan ulaşılarak derhal bildirilmelidir. 

Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak Kargo Şirketi yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer kargo şirketi yetkilisi paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, paketin orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme yükümlülüğü Alıcıdadır. Paket Alıcı tarafından teslim alındıktan sonra kargo şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Zarar görmüş paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın Alıcıda kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda Satıcı’ya yazılı olarak bildirilmelidir.


3 CAYMA HAKKI

Alıcı, Ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 (On dört) gün içinde hiçbir sebep göstermek zorunda olmaksızın cayma hakkına sahiptir.

Cayma hakkının kullanılması için 14 (ondört) günlük süre içinde Alıcı’nın, yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile bildirim yapması gerekmektedir. Alıcı, bu bildirimi çağrı merkezimizi arayarak (0 232 329 91 91 - 92) ya da web sitemiz üzerindeki formu doldurarak iade talebi oluşturmak suretiyle yapabilir. Bu talebin olumlu sonuçlanması durumunda Onlife Alıcı’yı arayarak; Alıcı’ya bir kargo kodu oluşturur. Alıcı, bu kodla ürünleri ücretsiz olarak Onlife’a gönderebilir. 

Cayma hakkı talebinin iletilmesinden itibaren 7 (yedi) günlük süre içerisinde iade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ve iade edilmek istenen ürünün faturası ve tam ve eksiksiz doldurulmuş iade formu ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak Satıcı’ya iade edilmesi gerekmektedir. Satıcı’ya cayma hakkı talebinin ulaşmasını takip eden 14 (ondört) gün içinde ürün bedeli Alıcı'ya iade edilir.

Alıcı’ya siparişinden ya da internet sitesindeki fotoğrafından veya açıklamalarından farklı ürünler iletilmesi durumlarında, cayma hakkının kullanılması ürünün güvenlik etiketi açılmamış olması şartına bağlıdır.

Cayma hakkının kullanılması halinde Alıcı, Satıcı’nın anlaşmalı olduğu Yurtiçi kargo firması yoluyla cayma hakkı bildiriminin Satıcı’ya ulaşmasından itibaren 7 (yedi) gün içerisinde malı Satıcı’ya iade etmekle yükümlüdür. Aksi halde, cayma hakkı talebi geçersiz sayılacaktır.

Satıcıya ulaşan iade ürün iş bu sözleşmede belirtilen koşulları sağladığı takdirde iade olarak kabul edilir, geri ödemesi de alıcı kredi kartına/hesabına yapılır. Ürün iade edilmeden bedel iadesi yapılmaz. Kredi Kartına yapılan iadelerin kredi kartı hesaplarına yansıma süresi ilgili bankanın tasarrufundadır.

Alışveriş kredi kartı ile ve taksitli olarak yapılmışsa, kredi kartına iade prosedürü şu şekilde uygulanacaktır: Alıcı ürünü kaç taksit ile satın alma talebini iletmiş ise, Banka alıcıya geri ödemesini taksitle yapmaktadır. Satıcı, bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, Banka poslarından yapılan taksitli harcamaların Alıcı’nın kredi kartına iadesi durumunda konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına Banka tarafından aktarılır. Alıcı’nın satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 (bir) iade yansıyacak ve Alıcı iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksit sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır. 

Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği, “Cayma Hakkının İstisnaları” başlıklı madde 15 uyarınca, aşağıdaki hallerde Alıcı cayma hakkını kullanamaz.

• Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlerde,
• Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallarda,
• Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların tesliminde,
• Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünlerde,
• Tesliminden sonsra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallarda,
• Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerinde,
• Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların tesliminde,
• Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesi hallerinde,
• Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallarda,
• Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlerde.


4 TARAFLARIN HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ

4.1. Ürün ve Hizmetlerin Kullanımı. Alıcı, satışa konu Ürünün temel nitelikleri, vergiler dahil olmak üzere satış fiyatı, ödeme sekli, teslimat koşulları ve masrafları vs. Ürün ile ilgili tüm ön bilgiler ve cayma hakkının kullanılması ve bu hakkın nasıl kullanılacağı, iade koşulları, şikayet ve itirazlarını iletebilecekleri resmi makamlar vs. konusunda açık, anlaşılır ve internet ortamına uygun şekilde bilgi sahibi olduğunu bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini kabul ve beyan eder.
4.2. İkame Ürün. Satıcı, Ürünün yerine getirilmesinin imkânsızlaşması halinde sözleşme konusu yükümlülüklerini yerine getiremezse, bu durumu, Sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan Alıcı’ya bildirir ve stoklarında bulunması halinde Alıcı’ya eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir.
4.3. Ödeme İptali. Alıcı, Ürünün teslimatı için işbu Sözleşme’yi elektronik ortamda teyit edeceğini, herhangi bir nedenle Ürün bedelinin ödenmemesi ve/veya banka kayıtlarında iptal edilmesi halinde, Satıcı’nın Sözleşme konusu ürünü teslim yükümlülüğünün sona ereceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
4.4. Kredi Kartının Usulsüz Kullanımı. Alıcı, Ürünün kendisi veya gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa tesliminden sonra Alıcı'ya ait kredi kartının yetkisiz kişilerce haksız kullanılması sonucunda Ürün bedelinin ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından Satıcı’ya ödenmemesi halinde, Alıcı Sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri Satıcı’ya ait olacak şekilde Satıcı’ya iade edeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
4.5. Bilgilerin Doğruluğu. Üye, kendisi tarafından sağlanan bilgi ve içeriklerin (Ad, soyad, telefon numarası elektronik posta vs.) doğru, eksiksiz ve hukuka uygun olduğunu, Onlife Web sitesine teknik ve fiziki zarar vermediğini/vermeyeceğini, hiçbir kanun, yönetmelik ve sair mevzuata aykırı ve ihlal edici nitelik taşımadığını, üçüncü kişi haklarını ihlal etmediğini ve etmeyeceğini taahhüt eder. Kişisel verilerinde değişiklik olması halinde gerekli güncellemeleri yapacağını aksi halde Onlife’ın sorumlu olmayacağını ve Onlife Web Sitesi üzerinden paylaştığı tüm bilgilerin (alışveriş bilgisi vb. dahil) Onlife ve Onlife Grup Şirketleri tarafından yasalara uygun olarak işlenebileceğini kabul, beyan ve taahhüt eder. Onlife, Üye tarafından iletilen, yüklenen, değiştirilen veya sağlanan bilgi ve içeriklerin doğruluğunu araştırmakla, bu bilgi ve içeriklerin güvenli, doğru ve hukuka uygun olduğunu taahhüt ve garanti etmekle yükümlü ve sorumlu değildir. Üye tarafından sağlanan bilgi ve içeriklerin yanlış veya hatalı olmasından dolayı ortaya çıkacak tüm zararlardan Üye sorumludur ve Onlife’ın bu bilgilerin gerçeğe aykırılığı nedeniyle uğrayacağı tüm zararları aynen ve derhal tazmin edeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
4.6. Bilgilerin Kullanımı. Kullanıcının Web sitesine girişte ve siteyi kullanım sırasında sağladığı bilgiler (kredi kartı bilgileri hariç) saklanmaktadır. Kullanıcı Onlife Web Sitesini kullanım sırasında Onlife ile paylaştığı Kişisel Verilerinin 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Hakkındaki Kanunu uyarınca işlenmesine, transfer edilmesine ve saklanmasına açık rıza verdiğini kabul ve beyan eder. Kullanıcı, dilediği zaman bu izni geri alabilme hakkını saklı tutmak kaydıyla, Onlife ile aynı şirketler grubu içerisinde yer alan iştiraklerinin Web sitesi içerisindeki kullanımına dair tüm bilgilerine erişmesine bu bilgilerinin Onlife Grup Şirketleri ile paylaşılmasına izin verir. Onlife, Kullanıcı’nın kişisel verilerinin gizliliğin sağlanması ve sürdürülmesi, yetkisiz kullanımını veya üçüncü bir kişiye ifşasını önlemek için gerekli tüm tedbirleri almak ve gerekli özeni göstermekle birlikte kusuru bulunmaksızın veriler ifşa edilip üçüncü kişilerin eline geçebilir, bu nedenle verilerin güvenliği için kendisine yüklenebilecek kanuni sorumlulukları kapsamı dışında Onlife yüzde yüz garanti vermemektedir.
4.7. Bilgilerin Güvenliği. Alıcı, Web sitesine giriş yapmak için kullandığı kullanıcı adı ve şifresinin güvenliği, saklanması, üçüncü kişilerin bilgisinden uzak tutulması ve kullanılmasından tamamen kendisinin sorumlu olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder. Kullanıcının, kullanıcı adı ve şifre güvenliği, saklanması, üçüncü kişilerin bilgisinden uzak tutulması, kullanılması gibi hususlardaki tüm ihmal ve kusurlarından dolayı kendisinin ve/veya üçüncü kişilerin uğradığı veya uğrayabileceği zararlardan Satıcı’nın, doğrudan veya dolaylı, herhangi bir sorumluluğu yoktur. 
4.8. Bilgilendirme. Alıcı, kampanya, promosyon, indirim, teklif vb. konularda bilgilendirme amacı ile kendisine internet, telefon, SMS, mektup, e-mail, faks vb. kanallardan erişilmesine ve ticari elektronik iletiler gönderilmesini kabul eder. Alıcı, Onlife tarafından kendisine erişilmesini ve ticari elektronik ileti gönderilmesini istemiyorsa bunu Onlife Web Sitesinde bulunan hesabım menüsünün altında bulunan bölümden gerçekleştirebilir. Ayrıca Üye kendisine gönderilecek SMS’lerin iptali için 0232 329 91 91 - 92 numaralı Onlife İletişim Merkezi’ni arayıp bildirimde bulunabilir. Alıcı tarafından gönderilen “İPTAL” bildiriminin Onlife’a ulaşmasını müteakip 3 (üç) iş günü içerisinde Alıcı’ya elektronik ileti gönderimi durdurulur.
4.9. Kanunlara Uyma. Alıcı, Satıcı’ya ait Web sitesini kullanırken yasal mevzuat hükümlerine riayet etmeyi ve bunları ihlal etmemeyi baştan kabul ve taahhüt eder. Aksi takdirde, doğacak tüm hukuki ve cezai yükümlülükler tamamen ve münhasıran Alıcı’yı bağlayacaktır. 
4.10. Web Sitesinin Kullanımından Sorumluluk. Alıcı Web Sitesi kullanımı sırasında gerçekleştirdiği işlemlerden, kullanmış olduğu söz, ifade ve içeriklerden doğacak tüm hukuki ve cezai sorumluluğun şahsen kendisine ait olduğunu, işbu Mesafeli Satış Sözleşmesi hükümlerine ve/veya hukuka aykırı olarak Web Sitesi üzerinde gerçekleştirdikleri faaliyetler nedeniyle üçüncü kişilerin uğradıkları veya uğrayabilecekleri zararlardan doğrudan ve/veya dolaylı olarak şahsen kendisinin sorumlu olacağını, hiçbir şekilde Onlife’ın sorumlu tutulamayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Ayrıca bu gibi durumlarda Onlife, alıcının web sitesini kullanımını durdurabilme, yasal süreç başlatma hakkını saklı tutar.


5 FİKRİ MÜLKİYET HAKLARI

Üye, Onlife Web Sitesinin tasarımı, metin, imge, html kodu ve diğer kodlar da dahil ve fakat bunlarla sınırlı olmamak kaydıyla Web Sitesine ait tüm unsurların Onlife’a ait ve/veya Onlife tarafından üçüncü bir kişiden alınan lisans hakkı altında kullanıldığını kabul eder ve hiçbir koşul ve şartta Onlife’a ait marka, logo, ticari unvan bilgilerini Onlife’ın yazılı onayı olmadan referans ve tanıtım faaliyetleri için dahi kullanamaz. Üye, Onlife’a ait telif, marka veya sair haklara tecavüz teşkil edebilecek veya haksız rekabet oluşturabilecek tutum ve davranış içerisinde bulunamaz veya söz konusu mevzuata aykırı olarak reklam faaliyetleri yapamaz.

Aksi takdirde, Alıcı, lisans verenler de dahil ancak bunlarla sınırlı olmaksızın, üçüncü kişilerin uğradıkları zararlardan dolayı Onlife’ın karşı karşıya kaldığı tazminat, mahkeme masrafları ve avukatlık ücreti de dahil ancak bununla sınırlı olmamak üzere diğer her türlü zararları karşılamakla sorumlu olacaktır.


6 DEVİR 

Alıcı, işbu Mesafeli Satış Sözleşmesi kapsamındaki hak ve yükümlülüklerini, kısmen veya tamamen, herhangi bir üçüncü kişiye devredemez. Satıcı işbu Sözleşme’den doğan hak ve alacaklarını Alıcı’nın ön iznini almaksızın Onlife Grup Şirketlerine devredebilir.



7 RÜŞVETİN ÖNLENMESİ VE YOLSUZLUKLA MÜCADELE

Alıcı (i) rüşvetin önlenmesine ve yolsuzlukla mücadeleye ilişkin olarak uygulanacak tüm kanunlara, yönetmeliklere ve yaptırımlara (“Rüşveti Önlenme Kanunları”) uyacaktır ve (ii) Rüşveti Önlenme Kanunları uyarınca suç teşkil edecek herhangi bir faaliyette, uygulamada veya davranışta bulunmayacaktır. Alıcı işbu Mesafeli Satış Sözleşmesi süresi boyunca Rüşveti Önleme Kanunları’na uyum sağlamak üzere gereken tüm kural ve prosedürlere uyacağını taahhüt etmektedir. 


8 GİZLİLİK

Alıcı, Satıcı’ın faaliyetlerine, iş bu Sözleşmenin maddelerine ilişkin herhangi bir şekilde edinmiş olduğu tüm bilgileri gizli tutacak ve Türk kanunlarının zorunlu hükümleri uyarınca gerekli görülen durumlar haricinde, Onlife’ın ön yazılı onayını almadan sözü geçen bilgileri ifşa etmeyecektir ve kesinlikle kullanmayacaktır. Bu gizlilik yükümlülüğü bu Sözleşmenin herhangi bir sebeple feshedilmesi veya sona ermesi halinde de geçerli olmaya devam edecektir. Alıcı işbu gizlilik yükümlülüğüne uymaması halinde Satıcı’nın uğrayacağı zararları tazmin edecektir.


9 MÜCBİR SEBEPLER

Tarafların kontrolü dışında kanunlar, yönetmelikler, direktifler uyarınca ve yetkili merciler tarafından alınan kararlar ve yangın, sel, deprem, toprak kayması, salgın hastalık, savaş, yaygın şiddet eylemlerinin (bunlarla sınırlı olmamak üzere) meydana gelmesi sebebi ile Onlife işbu Mesafeli Satış Sözleşmesi ile belirlenen yükümlülüklerinden herhangi birini geç veya eksik ifa etme veya ifa etmeme nedeniyle yükümlü değildir. Alıcı bu durumda Onlife’tan herhangi bir talepte bulunamaz.


10 İHLAL

Alıcı’nın işbu Sözleşme hükümlerini ihlal etmesi halinde, Onlife kendi inisiyatifine dayanarak ve önceden haber vermeden Sözleşmeyi feshedebilir, Alıcı’nın Web sitesine erişimini engelleyebilir. Bu durumda Alıcı, cezai ve hukuki olarak şahsen sorumlu olacaktır. Alıcı, ayrıca Onlife’ı iştiraklerini ve bağlı kuruluşlarını, Web sitesinin hukuka aykırı kullanımı ile ilgili olarak Onlife aleyhinde herhangi bir üçüncü şahıs tarafından öne sürülebilecek her türlü talep, zarar, sorumluluk, iddia veya gidere karşı Onlife’ı (vekalet ücretleri dahil olmak üzere) muaf tutmayı ve tazmin etmeyi kabul eder.


11 DEĞİŞİKLİKLER

İşbu Sözleşme uyarınca yapılacak tüm değişiklikler Onlife’ın takdirine bağlı ve tek taraflı Onlife Web Sitesi’nde ilan edilmek üzere yapılacaktır. 


12 BÖLÜNEBİLİRLİK

İşbu Sözleşme’nin bir hükmünün herhangi bir yargı alanının kanunları uyarınca geçersiz, kanuna aykırı veya uygulanamaz olması halinde, ilgili yargı alanında, kalan hükümler geçerli, hukuka uygun ve uygulanabilir olmaya devam edecek ve sözü geçen hükümden etkilenmeyecektir. 


13 BAŞLIKLARIN YORUMLANMAMASI

Sözleşmedeki başlıklar referansların kolaylaştırılması için konulmuştur ve bu Sözleşme’nin yorumlanmasını etkilemeyecektir.


14 YETKİ 

İşbu Sözleşmenin uygulanmasında, Gümrük ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Sorunları Hakem Heyetleri ile ALICI'nın veya SATICI'nın yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. Taraflar, şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde tüketicinin mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapabilir.

KURUMSAL BİLGİLER
ONLIFE Hakkında
Medya Galeri
YARDIM
Mesafeli Satış Sözleşmesi
İade ve İade Politikası
Gizlilik ve Güvenlik
Copyright © 2018 ARÇAĞ Kozmetik Tüm hakları saklıdır.